Ερωτικό Κυνηγητό

Ερωτικό Κυνηγητό

Χτές μέσ’της νύχτας

τη σκουρόχρωμη αγκαλιά

Λαμπύρισε ένα θέαμα αλλόκοτο

μπροστά μου.

Ένα μικρό κορίτσι σαν τον ήλιο

και την έκπληξη,

πανέμορφο στεκότανε

στον γαλανό ουρανό κοντά μου.

Κι έτρεξε τότε γρήγορα,

σαν όστρια και σαν φύσημα,

γλυκού Θεού εκχύλισμα,

κι αγγέλου φτεροκόπημα.

Που εγώ ο μικρός φοβήθηκα

κι έτρεξα να την φτάσω˙

αλήθεια πόσο αγχώθηκα,

μήπως δε την προφτάσω.

Αλλοίμονο ήταν γρήγορη

σαν δροσερό αεράκι.

Ίσα που της ακράγγιξα

το άσπρο της χεράκι.

Κι ένοιωσα τότε επίσημα

πως δε θα υπάρξει άλλη

μέσ’την καρδιά τόσο έρωτα

στο νου μου τόση ζάλη,

με τα μικρά χεράκια της

θαυματουργά να βάλει.

το νου μου να καταχραστεί,

κι άρρωστο να με βγάλει.

Τώρα γυναίκα εσύ όμορφη,

αληθινή Κυρία!

μπρός τη λαμπρή σου τη θωριά,

δε στέκει άλλη καμία.

Βασίλισσα!

Βασίλισσα, Ούριε Άνεμε,

Ουρί του Παραδείσου!

Σ’εκστατική ταχύτητα,

σε ικετεύω, γδύσου!

Φινέτσα μα και δύναμη

και ομορφιά και γλύκα,

Ό,τι αγαπώ, το ξεπερνάς

Ώ, ναί λοιπόν, στα είπα!

Νικόλας Γκόγκος_MMXVI

erte-11

Φωτό:  Erté_»Hearts»_1978

Σχολιάστε

