Άδεια βαρκούλα

Άδεια βαρκούλα

Με βρήκες σ’ ένα πάρτυ

-δέν το’πιασα καλά-

Στα ίσα με διπλάρωσες με κανά-δυό ποτά.

o.k. Ήσουν κουκλίτσα

Και έξυπνη αν το θές,

μα δέν τα τρώω εγώ αυτά.

Δέ γεννήθηκα χτές.

Λοιπόν στην πάρλα ήμασταν κι οι δυό πολύ καλοί.

Ν’αναστηθώ όμως δεν μπορώ επειδή το θές εσύ.

Βλέπεις, είν’ η βάρκα μου άδεια και δέν πάει…

Το κουπί μου είν’ σπασμένο δέν τραβάει –βαϊ -βαϊ

Η ωραία σου φάτσα γνέφει

Ναίσκε στην απόγνωση.

«Ύπαγε ξοπίσω μου!»

Κίρκη εσύ μικρή.

Κι όσό σε θέλω, τόσο,

ένας μικρός μου λέει στ’αυτί.

Μόνος να γυρίσω σπίτι – είσαι επικίνδυνη.

Τώρα γέρνεις στην ψυχή μου

και μου φαίνεσαι στουπί.

Ο τάφος που’χεις μέσ’τα πόδια,

Δεν μπορεί να κρατηθεί.

Μα είναι η βάρκα μου άδεια και δέν πάει…

Το κουπί μου είν’σπασμένο δέν τραβάει – βαϊ-βαϊ

Δώσε στον Θεό ό,τι θέλει,

δώσ’μου τα υπόλοιπα.

Πές στην πούστρα να γαμιέται,

Φέυγουμε απ’το πάρτυ

αλλά,

Ξέρεις, είν’η βάρκα μου άδεια και δέν πάει…

Το κουπί μου είν’σπασμένο δέν τραβάει – βαϊ-βαϊ

Nick Cave _Little empty boat_μεταγραφή_ Νικόλας Γκόγκος_MCMXCVIII

wpid-543101042_d92cbfa8f4_b

Σχολιάστε

